Laptopuri Ieftine

Connect-R a dezvăluit motivele care au dus la separare

Connect-R și Misha au fost căsătoriți timp de cinci ani și, chiar și după divorț, au rămas în relații foarte bune. Recent, Connect-R a dezvăluit în cartea sa motivele care au dus la separare.

În cartea sa recent lansată, Connect-R a explicat că motivul separării de Misha, mama fiicei lor, a fost faptul că el nu era persoana pe care ea o dorea și, mai mult decât atât, a înșelat-o.

"Uneori, se întâmplă ca evoluția spirituală a două persoane să meargă în direcții diferite. Poți să nu mai fiți în armonie cu partenerul sau partenera ta. Divorțul s-a produs pentru că eu nu mai eram compatibil cu modul ei de viață. Cel mai mare obstacol a fost faptul că eu sunt o fire indisciplinată. Cu toate acestea, indisciplina mea nu ar trebui să fie o problemă pentru nimeni. Așa sunt eu. Las hainele aruncate în mijlocul casei, nu spăl vasele, uit să schimb becul. Dar, într-un fel sau altul, mă asigur că am pe cineva care să curețe în urma mea, o femeie care să facă ordine în casă."

"Modelul bărbatului și al tatălui soției mele este tatăl ei. Socrul meu se pricepe la reparații și întreținerea unei case. În plus, în afara inabilității mele de a face treburi casnice și de a fi mai ordonat, există și o altă problemă pe care o recunosc în cartea aceasta. Vreau să fiu sincer. Soția mea ar fi putut trece peste acele lucruri despre care am vorbit, dacă nu ar fi avut un alt motiv de nemulțumire mult mai puternic, pe care, evident, l-am provocat eu. Este vorba de înșelăciune", a mărturisit Connect-R.

De asemenea, artistul a recunoscut că a fost infidel în repetate rânduri și că Misha nu a putut trece peste acestea.

"Atunci când nu mă cunoșteam pe mine însumi și când eram un idiot, m-a prins în timp ce aveam o altă relație. Și nu o dată, ci de mai multe ori. Înțeleg perfect de ce a decis să divorțeze. A avut un cumul de motive, iar trădările mele s-au acumulat până într-o zi când ea a luat decizia să pună capăt căsătoriei."

"Astăzi, în starea mea actuală, nu mai am intenția să înșel, să beau sau să mă droghez, și cu atât mai puțin să îmi trădez soția. Sunt o altă persoană acum. De ce nu mi-a oferit o șansă să mergem mai departe? Să m

ă ierte și să continuăm? Nu a făcut-o pentru că este o femeie mândră și cred că a fost rănită și și-a pierdut încrederea în mine. A rămas cu traumele pe care le-am provocat și nu a putut trece peste ele. Chiar dacă în unele momente speram la o împăcare, la fiecare ocazie îmi aducea aminte cu ferocitate de trădările mele. M-a făcut să mă simt ca ultimul om și nu a reușit să aducă liniștea în casă. Nu a putut să treacă peste greșelile mele. Eu le depășisem demult. La mine, reproșurile nu mai aveau efect pentru că știam cine sunt și cum m-am schimbat", a mai adăugat Connect-R în cartea sa.

Misha nu dorește să se recăsătorească și este adeptă a conviețuirii. Ea crede că un act de căsătorie nu schimbă radical relația dintre doi parteneri.

Într-un podcast, Connect-R a recunoscut că are o relație strânsă cu mama fiicei sale. El a făcut și câteva declarații despre perioada în care au fost împreună, mărturisind că a considerat căsătoria ca pe un "instrument" și nu a trăit în profunzimea ei: "Am crezut că ideea de cuplu și căsătorie se bazează pe faptul că extragi fericirea de la celălalt. Dar de fapt, se bazează pe împărtășirea fericirii între parteneri. Eu nu am înțeles asta."

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Powered by Blogger